Töser små blir stora!


Mina söta små tjejer, bild tagen på senhösten. Zoé 2,5 år & Estelle knappt 6 mån.

Tiden går ju så fort. Jag har nära & kära som sagt till mig att njuta av tiden för att den går så fort. Har inte riktigt
förstått varför  man säger så, men nu göra jag det definitivt!
Se bara.....


Min lilla Zoé älskling har blivit en stor tjej! Vacker som en nyponros......


Min lilla stellebus som snart kommr att ta sin första steg, spännande!

Visst har mina tjejer blivit stora?! Ändå är det mina småtjejer. Kommer alltid att vara.
Vad händer med tiden, går den för fort eller hängerr man bara inte med längre???!
Här ska njutas. Sista sommaren som mammaledig!
Njut du också, livet är på tok för kort för att inte Njuta!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mia

Kul att se lite ny bilder, så söta dom är. Kram Systeryster

2009-05-08 @ 15:40:54
Postat av: mia

Kul att se lite ny bilder, så söta dom är. Kram Systeryster

2009-05-08 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0